آخرین اخبار :
کد خبر : 22875 پنج شنبه 8 اسفند 1398 اجتماعی
پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا

کارگروه سلامت و امنیت غذایی با موضوع پیشگیری از کرونا

فرماندار نکا: خانواده ها و گروه های حساس الزمات پیشگیرانه (بهداشت فردی و محیطی) را رعایت نمایند// تمام فرآیند پیشگیرانه از سوی شبکه بهداشت و درمان پیگیری می‌شود// مردم به شایعات در شبکه های مختلف توجه نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، به ریاست توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه کارگروه امنیت غذایی در راستای پدافند غیر عامل با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بیان داشت: وظیفه این ستاد آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص راههای پیشگیری از این بیماری است، با آموزش، اطلاع رسانی دقیق و همگانی برای مردم می توانیم خطرات ناشی از احتمال ابتلا به بیماری کرونا را به کمترین حد برسانیم.

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه خانواده ها و گروه های حساس الزمات پیشگیرانه(بهداشت فردی و محیطی) را رعایت نمایند، تصریح کرد: تمام فرآیند پیشگیرانه از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیگیری می‌شود، مردم اخبار و اطلاعیه های مربوطه را از طریق رسانه ملی دنبال کنند و به شایعات در شبکه های مختلف توجه نکنند.

توحیدی مقدم بهترین راه کنترل ویروس کرونا را اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد و افزود: برای پیشگیری عمومی از این بیماری، رعایت بهداشت فردی و شستشوی دست ها مهمترین کار است و در حد امکان از رفتن به سفر های غیر ضرور، محیطهای پرتردد و پرازدحام خودداری کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها