آخرین اخبار :
کد خبر : 11470 سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 علم و فناوري
رییس دانشگاه پیام نور مرکز ساری

اولین استارتاپ ویکند حوزه آسیب های اجتماعی در دانشگاه پیام نور ساری

اولین استارتاپ ویکند در حوزه آسیب های اجتماعی در شهریور ماه سال ۹۸ در دانشگاه پیام نور استان مازندران- مرکز ساری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مازندران، دکتر نازک تبار رییس دانشگاه پیام نور مرکز ساری اعلام کرد: اولین استارت آپ ویکند حوزه آسیب های اجتماعی در دانشگاه پیام نور مرکز ساری با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دستگاه های اجرایی استان مازندران در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ برگزار می شود.

ایشان بیان داشت: این جشنواره با هدف بکارگیری از فرصت های کسب و کار و دانش بنیان در راستای کاهش و پیشگیری در حوزه مسائل و آسیب های اجتماعی طلاق و خشونت خانوادگی، حاشیه نشینی و کودکان کار، آسیب ها و راهکارهای فضای مجازی، بلایای طبیعی و آسیب های اجتماعی ارائه خواهد شد.
دکتر نازک تبار تاریخ شروع فراخوان را از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری و آخرین‌ مهلت ثبت ایده یا کسب‌وکار اجتماعی را تا ۵ مرداد اعلام کرد. 
زمان برگزاری این رویداد نیز در تاریخ ۱۴ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز ساری با حضور مسئولان برگزار خواهد شد. 
دبیر اجرایی " استارتاپ آسیب های اجتماعی" در ادامه اظهار کرد: به ایده های برتر تیم‌های کاری پس از ارزیابی و داوری، جوایز ارزنده‌ای اهدا شده و حمایت‌های لازم جهت اجرایی شدن آن با همکاری صاحبان ایده انجام خواهد پذیرفت.
همچنین ایده‌های نوآورانه ارائه شده تا ورود موفق به بازار تقاضا مورد حمایت قرار خواهند گرفت و می توانند در مرکز نوآوری و مرکز رشد دانشگاه پیام نور استان مازندران- مرکز ساری استقرار پیدا کنند.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این رویداد به سایت mpsw.ir مراجعه کرده و ایده های خود را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی یا کسب و کارهای اجتماعی خود ثبت نمایند

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها