آخرین اخبار :
کد خبر : 54728 دوشنبه 1 تير 1405 ورزش

سرمربی تیم نساجی مازندران:برای قهرمانی در لیگ دسته یک تلاش خواهیم کرد

سرمربی تیم نساجی مازندران پس از صعود تیمش به فصل آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: از فردا برای چهار بازی باقیمانده لیگ دسته یک و قهرمانی در این رقابت‌ها تلاش بیشتری خواهیم کرد.

غلامرضا عنایتی شامگاه یکشنبه ۳۱ خرداد پس از پیروزی یک برصفر تیمش برابر تیم مس شهر بابک افزود: خوشحالیم که بازی برابر تیم رده‌ دومی مس که حکم ۶ امتیازی داشت، پیروز شدیم و فقط تا امشب خوشحالی خواهیم کرد و از فردا انشالله برای چهار بازی باقی مانده آماده خواهیم شد.

وی ادامه داد: چهار بازی باقیمانده لیگ، هر کدام از آنها برای تیم  نساجی حکم قهرمانی دارد و امیدوارم که در پایان فصل شرمنده هواداران پرشور تیم نساجی نشویم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره اینکه بازیکنان ما باید بدانند که در چه تیم با ریشه‌ای بازی و مسئولیت بزرگی را قبول کردند، اضافه کرد: خوشبختانه بازیکن ها این موضوع را کاملاً می‌دانند و با تلاش در چهار بازی آینده جام قهرمانی را تقدیم هواداران تیم نساجی می‌کنیم.

عنایتی همچنین از شهاب زندی مالک باشگاه تیم نساجی برای حمایت حداکثری تیمش قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مجموعه مدیریتی باشگاه نساجی واقعاً همه جوره حواسشون به تیم بود و هست و امیدواریم این حمایت ها تا قهرمانی تیم ادامه دار باشد.

وی یادآورشد: بازیکنان تیم نساجی باید بدانند که پیراهن چه تیم بزرگی را به تن دارند و باید به عشق این پیراهن و هواداران پرشور نساجی همه کار بکنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها