آخرین اخبار :
کد خبر : 46399 جمعه 31 فروردين 1403 ورزش

نساجی به نتیجه دلخواه برابر تراکتور دست یافت/ نگران سلامت ساکت هستیم

مربی تیم نساجی مازندران گفت: به نتیجه دلخواه و ایده‌آل برابر تیم تراکتور تبریز رسیدیم و از این بابت خوشحال هستیم.

«مصطفی صداقت»۳۱ فروردین در نشست خبری پس از بازی تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش تیم تراکتور تبریز افزود: بابت این پیروزی به هواداران تیم نساجی تبریک می‌گویم که ما را تنها نگذاشتند.

وی، ادامه داد: بودن در کنار هواداران تیم نساجی به کادر فنی و بازیکنان انرژی مضاعفی می‌دهد و خوشحالیم که این پیروزی را کسب کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران اضافه‌ کرد: به آقای نصرتی تبریک می‌گویم در این مدت کوتاه عملکرد خوبی داشتند، نصرتی قابلیت‌های فنی بالایی دارد و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در صحنه مربیگری خواهد داشت.

صداقت، با اشاره به اینکه بازیکنان جوان تیم نساجی پا به پای تیم پرمهره تراکتور تبریز بازی کرده و به خوبی به وظایفی که آقای ساکت به آنها محول کرده بود، در زمین مسابقه اجرا کردند، گفت: بهرحال ما به نتیجه دلخواهی که برابر تراکتور خواسته بودیم دست یافتیم، هر چند پیروزی یک برصفر حاشیه امن نبود و تا دقایق پایانی استرس زیادی داشتیم.

وی، افزود: تراکتور هم بعد دریافت گل طبیعی بود که به تیم نساجی فشار بیاورد و خوشبختانه با تغییر سیستمی که آقای ساکت دادند و تعویض چند بازیکن و آمدن بازیکنان با تجربه و جوان‌تر توانستیم بازی را به نفع خودمان کنترل کردیم.

مربی تیم نساجی مازندران، خوشحالیم که با سلامت از این بازی سخت عبور کردیم و با  کسب ۳ امتیاز که برای بهبود وضعیت جدول به آن نیاز داشتیم، رسیدیم.

صداقت در پاسخ به پرسشی درخصوص استفاده از بازیکنان بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت: بازیکنان جوان و با کیفیت در هر تیمی که باشند و قابلیت‌های شان را نشان دهند، مربی در استفاده از آنها در ترکیب اصلی و یا تعویض‌ها دست دلش نمی‌لرزد و استرس ندارد.

وی یادآورشد: در این بازی، آقای ساکت در کنار بازیکنان با تجربه از بازیکنان جوان هم استفاده می‌کرد و این تلفیق خوبی بود که انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، تیم نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصرجمعه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میهمانش تیم تراکتور تبریز را با نتیجه یک برصفر شکست داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها