آخرین اخبار :
کد خبر : 46385 سه شنبه 28 فروردين 1403 ورزش
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران:

استان‌های دیگر کشور توانایشان را به کشتی مازندران برسانند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران، با اشاره به توانمندی‌های بالا در میان کشتی گیران مازندرانی در همه رده‌های سنی گفت: انتظار داریم همه استان‌ها به گونه‌ای رشد کنند که سطح توانایی و فنی آن‌ها به کشتی مازندران برسد.

غلامرضا محمدی در حاشیه مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد در بابلسر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: مازندران، بلاشک قدرت بلامنازع و مهد کشتی کشور در سال‌های اخیر بوده است و حضور ۹ کشتی‌گیر از ۱۰ وزن اعزامی اخیر به مسابقات قهرمانی آسیا و مدال آوری کشتی گیران این استان نشان از جایگاه واهتمام این استان نسبت به ورزش اول کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه مازندران همزمان در میزبانی مسابقات و اردوهای رده‌های سنی تیم ملی همیشه پیشگام بوده است، ادامه داد: برگزاری رقابت‌های کشوری، بین‌المللی و اردوهای تیم‌های ملی در این و حتی دیگر استان‌ها می‌تواند به کشتی آن استان و کشتی کشور کمک زیادی کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مورد سطح برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام موحد در بابلسر گفت: این مسابقات هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی در سطح خوبی برگزار شد.

محمدی افزود: این مسابقات نوعی از مراحل انتخابی تیم ملی نوجوانان نیز محسوب می‌شود که برای ما حائز اهمیت بوده و اگر سرمربی تیم ملی نیز تشخیص دهد اردوی آماده‌سازی و یا انتخابی دیگری برگزار خواهیم کرد.

دارنده مدال‌های نقره کشتی آزاد جهان تصریح کرد: به لحاظ فنی نیز سطح این رقابت‌ها خوب بود و کشتی گیران نوجوان و آینده‌دار که به‌زودی در جوانان کشتی خواهند گرفت قطعاً می‌توانند در آینده، پشتوانه‌های خوبی برای کشتی کشور باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مورد برنامه‌های پیش روی تیم ملی کشتی آزاد جوانان اظهار کرد: حضور در رقابت‌های بین‌المللی خارجی را در دستور کار داریم و حمایت تمام قد فدراسیون از رده‌های سنی پایه قطعاً به کشتی ما کمک می‌کند و در آینده بیشتر از این کشتی گیران خواهیم شنید.

محمدی در مورد میزبانی بابلسر از رقابت‌های جام پهلوان عبدالله موحد خاطرنشان کرد: میزبانی خوب بود و جا دارد که از زحمات فدراسیون کشتی، هیأت کشتی استان، اداره کل ورزش و جوانان مازندران و شهرستان بابلسر و همه کسانی که برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات تلاش کردند تشکر کنم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها