آخرین اخبار :
کد خبر : 46377 یکشنبه 26 فروردين 1403 سیاست

رونمایی از اینترنت پرسرعت فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در گلوگاه

اینترنت پرسرعت فیبرنوری ایرانسل برای منازل و کسب‌وکارها (FTTx) در شهر گلوگاه، با حضور لاجوردی معاون وزیر ارتباطات، رونمایی شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات شنبه ۲۵ فروردین در آئین رونمایی پوشش اینترنت پرسرعت فیبرنوری ایرانسل برای منازل و کسب‌وکارها (FTTx) در شهر گلوگاه بابیان اینکه نهضت ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها، مهمترین پروژه زیرساختی ارتباطی کشور است، اظهار کرد: نهضت ملی فیبر نوری می‌تواند چهره ارتباطات ثابت و هم چهره ارتباطات همراه را در ایران تغییر دهد. 
  
امیر محمدزاده لاجوردی افزود: یکی از تکالیف برنامه هفتم توسعه، تجهیز تک‌تک ساختمان‌های کشور به دسترسی فیبرنوری است و با اجرای کامل این پروژه، تا دهه‌ها، نیاز به زیرساخت ارتباطی جدید نداریم.

معاون وزیر ارتباطات تکمیل پوشش فیبرنوری گلوگاه را اقدام موثر و چشمگیری دانست و تصریح کرد: ۱۵ کیلومتر فیبرنوری نوری در گلوگاه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شد و شهروندان از اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار گلوگاه نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت ارتباطی در شهر گلوگاه اظهار کرد: با افتتاح پوشش فیبرنوری در شهر گلوگاه، پایداری اینترنت تثبیت شد و ضریب اطمینان افزایش یافت.
مهدی داودی افزود: از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۵۷ میلیارد تومان برای بخش ارتباطات و توسعه آن در شهر گلوگاه و روستاهای بالادست و مرکزی همچون مصیب محله، نصرت آباد اینترنت شهری اعتبار هزینه شده است و اکنون با افتتاح فیبرنوری از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها