آخرین اخبار :
کد خبر : 46345 جمعه 17 فروردين 1403 سیاست

استاندار مازندران: ۱۵۶ کشور دنیا شعار آزادی قدس را سر دادند

استاندار مازندران با اعلام اینکه ۱۵۶ کشور دنیا شعار آزادی قدس را سر دادند، گفت: جریان حماس و جبهه مقاومت خواب آشفته‌ای برای صهیونیست‌ها ایجاد کردند.

سید محمود حسینی پور ۱۷ فروردین سخنران مراسم روز قدس مرکز مازندران، ضمن تسلیت برای شهادت مظلومانه مدافعان حرم سوریه و مدافعان امنیت در غرب کشور،  افزود: حضرت امام خمینی(ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ اولین ماه مبارک رمضان را با ابتکار پیامبرگونه، اخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نام گذاری کردند تا مردم فلسطین در جبهه حق علیه باطل راهشان مشخص باشد.

وی گفت: ملت در روز قدس سال‌های سال مقاومت کردند و با ایمان کامل علیه مستکبران و رژیم منحوس صهیونیستی ملت شعار دادند امروز این ابتکار عمل و آزادگی ملت ایران و جبهه حق را در دنیا نمایان کرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز روز قدس نماد آزادگان جهان است و ۱۵۶ کشور دنیا به ندای سال ۱۳۵۸ امام خمینی لبیک گفتند که این حقانیت ملت فلسطین را در دنیا به اثبات رساند.

حسینی پور با بیان اینکه در بازخوانی شعارهای توحیدی به وضوح می‌بینیم راهبرد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در جهان در حال استمرار و غیرقابل تغییر است، خاطرنشان کرد: چرا که برای تحقق تمدن اسلامی راهی جز موانع ظهور نمی‌بینیم و نقش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان قدس تا بدان جاست که امسال در ۱۵۶ کشور دنیا مسلمانان و غیرمسلمانان شعار آزادی قدس را سر می‌دهند که جهان وارد عرصه جدیدی از تحولات سیاسی شد.

این مسئول تصریح کرد: امسال  روز قدس «طوفان الاحرار» نامیده شد و حضور ملت‌های  کشورهای مسلمان ضربات سنگینی به رژیم صهیونسیتی زدند و بی شک نقش بی بدیل سردار دلها و سردار جانها که امروز در جبهه مقاومت  نگاه راهبردی برگرفته از سیاست های جامع سردار سلیمانی در حال رونمایی است.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه، تاریخ درگیری‌ها بین رژیم صهیونسیتی اشغالگر و گروه های فلسطینی بسیار طولانی و پیچیده است، اظهار کرد : جریان حماس و جبهه مقاومت خواب آشفته‌ای برای صهیونیست ها ایجاد کردند که در طول تاریخ فراموش نشدنی است و معادلات سیاسی و  نظامی دنیا را بهم ریخت.

وی افزود: عملیات متحولانه جبهه حماس یکی شکست سنگین اطلاعاتی برای رژیم صهیونسیتی را  ثبت کرد  که رژیم صهیونسیتی بدنبال انتقام افتاد.

حسینی پور ادامه داد: طی عملیاتی بیش از ۳۳ هزار فلسطینی را به شهادت رساندند و بیش از ۱۴ هزار کودک به شهادت رسیدند و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر فلسطینی آواره شدند .

حسینی پور یادآور شد: انصارالله یمن بعنوان جبهه مقتدر جهان اسلام وارد جنگ با اسراییل شد و لشکر عظیمی از سپاه یمن شکل گرفت و رزمندگان یمن از خاک این منطقه به رژیم صهیونسیتی حمله کردند و برای اولین بار تمام کشتی‌های صهیونیستی را متوقف کردند .

استاندار مازندران بیان کرد: رژیم صهیونسیتی در حال تلاش است جمهوری اسلامی ایران را به صحنه درگیری بکشاند اما جمهوری اسلامی ایران  با سیاست حکیمانه رهبری و جبهه مقاومت کل دنیا را علیه رژیم صهیونسیتی به صحنه کشانده است.

این مسئول افزود: رهبر انقلاب اسلامی با طراحی حکیمانه کیان و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کردند و ملت آزاده دنیا حامی جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: رهبر انقلاب با درایت مسائل منطقه را دنبال می‌کنند، نباید در تحلیل‌های خودمان دچار اشتباه شویم.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری با هوشمندی تمام سیاست نهایی جهان اسلام یعنی نابودی اسراییل را هدف‌گیری کردند، افزود: رهنمودهای حکیمانه و هوشمندی همه یگان‌های نظامی کشور در مسیر مقاومت‌ دنبال خواهد شد و ملت ایران سرافراز می‌ماند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها