آخرین اخبار :
کد خبر : 46308 سه شنبه 7 فروردين 1403 حوادث
فرمانده انتظامی مازندران خبرداد

کاهش ۱۴ درصدی تصادفات در مازندران/۲۳ درصد سرقت در استان کاهش یافت

فرمانده انتظامی مازندران از کاهش ۱۴ درصدی کل تصادفات در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: ۴۲۷ میلیارد ریال اعمال قانون در استان مازندران انجام شده است.

سردار حسن مفخمی شهرستانی دوشنبه ۶ فروردین در قرارگاه تامین نظام و امنیت نوروزی که با حضور استاندار مازندران تشکیل شد، اظهار کرد: امسال اجرای طرح خدمات نوروزی در حوزه راه و ترافیکی از ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه اطلاعاتی و عملیاتی کار از ۲۹ اسفند در مازندران شروع شد، افزود: هر ۲۴ ساعت حدود ۵ هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت در استان فعالیت شبانه روزی دارند.

سردار مفخمی از استقرار۱۴ قرارگاه نوروزی در ۱۰ شهرستان ساحلی و ۴ قرارگاه در جاده‌های مواصلاتی استان مازندران برای ایجاد امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ روز گذشته یک میلیون ۱۷۵ هزار خودرو وارد استان شد و بیش از ۲۲ میلیون تردد ثبت شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در تصادفات با کاهش فوتی مواجه هستیم، یادآور شد: میزان فوتی‌ ناشی از تصادفات برون شهری ۶۱ درصد کاهش داشته و در مجموع میزان فوتی‌های تصادفی استان مازندران با کاهش ۶۵ درصدی به ثبت رسید.

این مسئول از کاهش ۱۴ درصدی کل تصادفات در استان مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: ۴۲۷ میلیارد ریال اعمال قانون در استان مازندران انجام شده است.

 مفخمی همچنین از کاهش ۲۱ درصدی وقوع سرقت و افزایش کشف ۲۳ درصدی سرقت‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰۰ سارق در این ایام دستگیر شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها