آخرین اخبار :
کد خبر : 46300 یکشنبه 5 فروردين 1403 اقتصاد

استاندار، همدلی مدیران و مشارکت مردم را رمز پیشبرد امور و اعتلای اقتصادی مازندران دانست

استاندار مازندران با دعوت از مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به وحدت و همدلی بیشتر در راستای تحقق اهداف مورد نظر و توسعه استان، گفت که بی شک در سایه وحدت و همدلی مجموعه مدیران و مشارکت مردم می توانیم به پیشبرد اهداف و عملیاتی کردن طرح‌های مهم اقتصادی برای توسعه بیش‌از پیش این استان موفق عمل کنیم. ‎

سیدمحمود حسینی‌پور روز یکشنبه در دیدار نوروزی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در ساری، افزود: موفقیت هایی که در سال گذشته در استان به دست آمد، حاصل همدلی و وحدت مسئولان دستگاه های اجرایی بود که این مهم نیز در سال جدید باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبری سال جدید را به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری کرده اند، اظهار داشت:‌ بیانات و فرامین رهبری فصل الخطاب است و تمام مدیران دستگاه های اجرایی این استان باید با شناسایی ظرفیت های موجود و استفاده بهینه از امکانات، در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند.

استاندار با عنوان اینکه تحقق فرامین رهبری در سال جدید نیازمند همدلی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: در کشور و از جمله در مازندران کارهای نیمه تمام زیادی به روی زمین مانده است که باید به صورت جهشی آنها را حل و فصل کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران، اظهار کرد: لازمه رفع مشکلات کشور و از جمله در مازندران وحدت و همدلی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همچنین مشارکت بیش از پیش اقشار مختلف مردم در جهت پیشبرد امور است.

حسینی‌پور تصریح کرد: وحدت و همدلی مدیران از یک سو و مشارکت بیش از پیش اقشار مختلف مردم در عرصه‌های مختلف از سویی دیگر می تواند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف مورد نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه نگاه و رویکرد رهبری در حوزه اقتصاد این است که باید جهشی عمل کنیم، ادامه داد: اگر می خواهیم کشور از نظر اقتصادی پیشرفت کند همه مردم نیز باید با همدلی و وحدت در کنار مسئولان در پیشبرد کارها مشارکت کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به عملکرد خود در سال گذشته یک ارزیابی منطقی داشته باشند، گفت که کارهایی که مدیران دستگاه های اجرایی استان نسبت به عملیاتی کردن آن در سال گذشته غفلت کردند، باید به صورت جهشی نسبت به اجرای آن در سال جدید اهتمام کنند.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه مردم در شرایط سخت و هر زمان که نظام به آنها نیاز داشت در تمام عرصه ها پای میدان بودند، گفت که به لطف الهی به مردم قول می دهیم که در راستای تحقق فرامین رهبری در تمام عرصه ها جهشی عمل کنیم.

وی افزود:‌ به مردم قول می دهیم که در جهت توسعه و پیشرفت کشور و از جمله در مازندران در بخش های مختلف از جمله در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جهشی عمل خواهیم کرد و هر مسئولی که بخواهد در مسیر توسعه استان سنگ اندازی کند به مردم معرفی خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها