آخرین اخبار :
کد خبر : 46296 شنبه 4 فروردين 1403 محیط زیست و منابع طبیعی
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان خبرداد:

حمله انتقام‌جویانه قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی منابع طبیعی آمل

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-ساری از حمله انتقام‌جویانه قاچاقچیان چوب به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی «بلیران» در شهرستان آمل خبر داد.

سرهنگ «مجید ذکریایی»  در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: به دنبال دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار و حرفه‌ای چوب و توقیف وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در هفته گذشته توسط ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان آمل، پنجشنبه شب، چند همدست این قاچاقچی چوب، به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران حمله کردند.

وی افزود: این افراد بوسیله سلاح سرد، درب و پنجره مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی را تخریب و به اموال دولت خسارت مالی وارد نموده و متواری شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران-ساری اضافه کرد: خوشبختانه در این حمله، به نیروهای حفاظتی حاضر در مقر ایست بازرسی، آسیبی وارد نشد.

سرهنگ ذکریایی با اعلام اینکه عوامل حمله شبانه به مقر منابع طبیعی شناسایی شدند، افزود: بلافاصله هماهنگی‌های لازم با فرماندهی انتظامی و معاون دادستانی شهرستان آمل انجام شد و برابر قانون با افراد شرور و مهاجمان برخورد قاطع می‌شود.

وی با تاکید براینکه این گونه اقدامات سخیف، مانع از کار همکاران حفاظتی ما نخواهد شد، تصریح کرد: جنگلبانان غیور با تمام توان در جهت حفاظت و صیانت از انفال بیش از پیش تلاش می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-ساری گفت: گشت‌های حفاظتی خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان فعال است و تا پایان تعطیلات نوروز وظیفه حفاظت از منابع طبیعی را بر عهده دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها