آخرین اخبار :
کد خبر : 46222 جمعه 11 اسفند 1402 سیاست

با تخلفات احتمالی برخورد قاطع و قانونی می‌شود

رئیس کل دادگستری مازندران، خطاب به افرادی که در اندیشه تخلف و ارتکاب جرم در فرایند برگزاری انتخابات هستند هشدار داد که با تخلفات احتمالی برخورد سریع، قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرمازندران به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری امروز در حاشیه حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات، اظهار کرد: اهمیت مشارکت در انتخابات به قدری است که رهبر معظم انقلاب نیز حضور در این انتخابات را بسیار ضروری دانستند و قطعاً این حضور گسترده مردم باعث ایجاد امید در دوستان و هم چنین یأس و شکست بدخواهان نظام و انقلاب خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مردم به واسطه حضور در پای صندوق های رای در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه گفت: فرایند انتخابات با توجه به اهمیت و حساسیت موجود باید در کمال امنیت و سلامت برگزار شده و همگان باید از هرگونه رفتاری که کمترین شائبه را در سلامت و امنیت انتخابات ایجاد کند، پیشگیری کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: چنانچه اقدامات پیشگیرانه موثر واقع نشد، دستگاه قضایی استان به گزارشات واصله از تخلفات انتخاباتی سریع، دقیق و قاطع رسیدگی خواهد کرد و افرادی که اندیشه تخلف و ارتکاب جرم در فرایند برگزاری انتخابات هستند بدانند که با تخلفات احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها