آخرین اخبار :
کد خبر : 46182 دوشنبه 30 بهمن 1402 سیاست

تصویب کلیات بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ساری تصویب کلیات بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ساری

در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با ۸ رای اعضای ششمین دوره شورای شهر، کلیات بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ساری با اعتبار ۲۶۰۰ میلیارد تومان تصویب شد

محمدحسین قبادی شهردار ساری روز یکشنبه با بیان اینکه از همه‌ی اعضای شورای شهر که در راستای تصویب تعرفه عوارض و بودجه کمک‌ حال شهرداری بودند قدردانی کرد و گفت: سال گذشته ۲۶ بهمن بعنوان سرپرست شهرداری ساری انتخاب و شروع بکار کردم که در  اسفند ماه ۳ حقوق و یک عیدی کارگری و کارمندی را  پرداخت کردیم.

 وی با اشاره به اینکه امسال هم در پرداخت حقوق و عیدی کارکنان شهرداری ساری مشکلی نداریم، افزود: با توجه به تعرفه عوارضی که شورای شهر مصوب کرده است چک‌هایی را برای پایان سال و حتی ابتدای سال ۱۴۰۳ داریم و بدون تردید همه حق و حقوق پرسنل شهرداری ساری  پرداخت می‌شود.

این مسئول افزود: سال گذشته در این زمان ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان حقوق پرداخت شده است ولی این ماه به ۶۳ میلیارد تومان رسید یعنی بالای ۶۰ درصد افزایش پیدا کرد لذا به‌دنبال این هستیم بیشترین حقوق و مزایا را به پرسنل پرداخت نماییم.

شهردار ساری اظهار کرد: در کمیسیون ماده‌۱۰۰ منطقه ۲ شهردار بیش از ۳۰ میلیارد تومان پرونده معلق داریم که طی نامه‌ای به شورای شهر تقاضا تعیین تکلیف نمودیم لذا از اعضای شورای شهر ساری تقاضا می‌کنیم‌ کمک‌ حال ما باشند.

او توضیح داد: در کمیسیون ماده ۳۸ دو پرونده شهرداری  که بالای ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش ریالی دارد در دادگستری رای گرفته شد که می‌بایست تعیین تکلیف شود  و به کمسیون ماده ۳۸‌ برگردد تا بتوانیم اقدامات درآمدی را انجام دهیم .

قبادی بیان کرد: می‌پذیریم که اقدامات عمرانی طی ماه‌های اخیر در شهر ساری متوقف شده است ولی پروژه انبار توشه از سال ۱۳۹۵ روی زمین مانده و فاز سوم ابن شهر آشوب ۶ سال نیمه‌کاره است باید به اتمام برسانیم.

وی افزود: پارک جنگلی سکوتپه شهید نوبخت را با پیشنهاد اعضای شورای شهر ساری پیش بردیم بطوریکه ۳ کیلومتر جاده سازی شده و در مراحل نهایی بهره‌برداری قرار دارد .

شهردار ساری با اشاره به اینکه، گره‌های ترافیکی حل نمی‌شود مگر اینکه بازگشایی داشته باشیم و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم، یادآور شد: پروژه پل تا پل تبدیل به معضل در مرکز استان شده است بطوریکه پل و برخی از تملکات این پروژه اجرایی شد و مابقی هم با کمک شورا، مدیران استانی، نمایندگان مجلس باید اجرایی شود.

این مسئول به اعلام اینکه برای اجرای پروژه هدایت آب های سطحی در ساری اعتباری به این منظور در بودجه سال ۱۴۰۳ دیده نشد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ شهرداری ساری بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی، مالیات، طلب پیمانکاران و هزینه حمل و نقل زباله به آق قلا را پرداخت کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها