آخرین اخبار :
کد خبر : 46181 دوشنبه 30 بهمن 1402 سیاست

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بابل معارفه شد

با حضور سیدمحمود حسینی پور؛ مقام عالی دولت در مازندران و برخی مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی، علی پیرفلک به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بابل منصوب و معرفی شد. ‎

استاندار مازندران، گفت: با دارا بودن ظرفیت های ممتاز علمی و حضور نخبگان ارزشمند، تدوین سند توسعه شهرستان بابل از جمله ضرورت هایی است که باید به‌زودی انجام شود.

سیدمحمود حسینی پور روز یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری بابل، افزود: یکی از اقداماتی که فرمانداران باید در شهرستان ها مد نظر قرار دهند بهره مندی از ظرفیت نخبگان است.

وی اظهار داشت: با توجه به جایگاه برجسته شهرستان بابل و موقعیت علمی و تجاری این شهرستان توسعه آن باید با برنامه باشد.

حسینی پور ادامه داد: تهیه سند راهبردی توسعه بابل چشم انداز محورهای رشد اقتصادی این شهرستان برای آینده را به خوبی ترسیم خواهد کرد و نخبگان این شهرستان در این بخش کمک کار باشند.

استاندار مازندران یکی از مهم ترین ویژگی جمهوری اسلامی ایران را مردمی بودن آن دانست و بیان داشت: تمام دغدغه مسوولان باید خدمت رسانی صادقانه به مردم باشد.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این نکته که دولت سیزدهم خدمات شایسته ای در بابل انجام داد، خاطرنشان کرد: با نگاه مثبت وزیر کشور مشکل پسماند بابل در مسیر گره گشایی قرار گرفت.

این مقام مسوول تصریح کرد: فرمانداران با بهره مندی از همه ظرفیت شهرستان و با ایجاد وفاق و همدلی به مردم خدمات صادقانه ارائه دهند.

علی پیر فلک، سرپرست جدید فرمانداری بابل جایگزین قاسم عزیز زاده گرجی شد که از ۳۰ مهرماه امسال به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران انتخاب شده بود که همزمان فرماندار بابل هم بود.

قاسم عزیززاده گرجی فرماندار سابق بابل از ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان فرماندار در بابل خدمت کرد.

پیر فلک که سابقه فرماندار سوادکوه شمالی، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران را در کارنامه خود دارد جایگزین عزیز زاده گرجی شد.

با حضور سیدمحمود حسینی پور؛ مقام عالی دولت در مازندران، امام جمعه و سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و برخی مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی، علی پیرفلک در جلسه شورای اداری شهرستان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بابل منصوب و معرفی و با اهداء لوح سپاس، از تلاش های قاسم عزیززاده گرجی، در زمان مسئولیتش به عنوان فرماندار بابل قدردانی شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها