آخرین اخبار :
کد خبر : 46180 یکشنبه 29 بهمن 1402 سیاست
مهندس کاظم نژاد:

۴۷۳بازررس روند نظارت بر انتخابات یازدهم اسفند در ساری را برعهده دارند

مهندس کاظم نژاد در جلسه توجیهی بازرسان انتخابات شهرستان ساری عنوان کرد؛ ۴۷۳بازررس روند نظارت بر انتخابات یازدهم اسفند در ساری را برعهده دارند

 به گزارش خبرنگارما؛ جلسه توجیهی-آموزشی بازرسان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور سیدرضا کاظم نژاد معاون عمرانی فرماندارو رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان ساری،عصرروزشنبه ۲۸بهمن ۱۴۰۲ در سالن هلال احمر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معاون فرماندار ساری و رییس هیات بازرسی مرکز استان  ضمن تأكید بر اهمیت حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رأی خاطرنشان كرد: با تلاش های صورت گرفته از سوی کمیته‌های مختلف، روند برگزاری انتخابات در شهرستان مطلوب است و شرایط برای حضور گسترده مردم و تحقق حماسه سیاسی مهیا است.

"سیدرضا کاظم نژاد" انتخابات را برای هر کشوری یک فرصت طلایی دانست و بیان کرد: هرچه قدر حضور مردم پررنگ تر باشد بیانگر این است که مردم با صلابت، حافظ و مدافع انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و عزت ایران اسلامی را افزایش می دهند.
وی از همکاری ۴۷۳بازرس و ۳۱ سربازرس با انتخابات یازدهم اسفند در محدوده حوزه انتخابیه شهرستان ساری و بخش های ششگانه خبرداد و گفت:برای هرشعبه یک بازرس و برای ۱۵شعبه یک سربازرس تعیین شده اند که  این جلسه برای آشنایی بازرسین و سربازرسین با وظایف تعیین شده،برگزار شده است.
وی ابراز امیدواری کرد درسایه وحدت و همدلی و عمل به قانون زمینه های برگزاری انتخابات پرشور و بامشارکت حداکثری مردم در این حوزه فراهم شود‌. 

در ادامه "سیدمحمد احمدی" مسئول  کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان ساری، در رابطه با وظایف بازرسان انتخابات مطالبی را بیان كرد.

سیدرضا کاظم نژاد، سیداسماعیل علوی و اسماعیل هادی نژاد عضو سه نفره هیأت بازرسی شهرستان ساری می باشند.

همچنین مجتبی ابراهیمی مسئول دبیرخانه ، عاشوری  وخانم  امیری از اعضای  دبیرخانه هیأت بازرسی ،حسین برزگر ولیک چالی،سیدمحمد احمدی ،روح الله اکبری و سعید علیزاده مسئولیت کمیته های چهارگانه هیات بازرسی انتخابات شهرستان ساری رابرعهده دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها