آخرین اخبار :
کد خبر : 46179 یکشنبه 29 بهمن 1402 دولت و ادارات
استاندار مازندران:

بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه مازندران ضروری است / ارتباط تولید و مراکز تحقیقاتی باید تقویت شود

استاندار مازندران از مسوولان خواست که برای تداوم حرکت استان در مسیر توسعه و تحول از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنند. ‎

سید محمود حسینی پور روز شنبه در آیین بازدید از شرکت دانش بنیان "بهین جلبک فرآوران البرز" شهرستان نور، افزود: ما به عنوان مجموعه دولت از شرکت های دانش بینان در استان و این شرکت شهرستان نور نیز حمایت می کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش ارتباط بین حوزه تولید و صنعت با مراکز علمی و دانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعتگران، ارتباط و تعامل بیشتری با مراکز دانش‌بنیان و دانشگاهی ایجاد کنند.

این مقام مسوول، اظهارداشت: این شرکت دانش بنیان نور در زمینه بیماری های دیابت و کم خونی و تیروئید تولیدات فاخری داشت اما هنوز به مرحله صنعتی نرسید، امید است به این مهم دست یابد البته برای صادرات این محصولات باید تدابیری اندیشیده شود.

وی تولیدات این شرکت دانش بنیان را در کشور منحصر بفرد دانست و گفت: در جلسه ای تصمیمات لازم برای تولیدات صنعتی محصولات این شرکت دانش بنیان اتخاذ شد.

استاندار مازندران، تصریح کرد: باعث افتخار ماست که دانشمندان و نخبگان ما با امکانات کم و محدود تولیدات فاخری ارایه می کنند و از تلاش های فعالان این شرکت دانش بنیان تقدیر می کنم و تلاش می شود با حمایت از نخبگان استان از این مجموعه نیز حمایت کنیم تا به لحاظ کمیت و کیفیت بر تولیدات این مجموعه بیفزاییم.

سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران امروز شنبه در قالب بیست و دومین سفر شهرستانی به همراه ۶۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان نور سفر کرده تا از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان نور دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و نشست خبری هم دو برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به شهرستان نور اعلام شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها