آخرین اخبار :
کد خبر : 46174 شنبه 28 بهمن 1402 ورزش

قهرمان لیگ برترفوتسال ایران برابر قعرنشین سختی نکشید

تیم حافظ ساری قعرنشین جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با قبول شکست خانگی برابر تیم گیتی پسند اصفهان، نماینده دیار نصف جهان و قهرمان زودهنگام لیگ را در جدول ۷۰ امتیازی کرد.

تیم حافظ ساری که پیش از این سقوطش به لیگ دسته یک فوتسال باشگاه های کشور قطعی شده بود، عصرجمعه در بازی تشریفاتی که از هفته بیست و چهارم لیگ برتر درسالن ورزشی سیدرسول حسینی این شهر میزبان تیم گیتی پسند اصفهان بود و درنهایت با نتیجه ۴ بر یک به میهمان صدر جدولی خود باخت.

تیم حافظ ساری با این شکست خانگی، تعداد باخت های این فصل خود را به عدد ۲۰ شکست رساند و درحالی که تیم گیتی پسند اصفهان برابر نماینده مازندران صاحب بیست وسومین پیروزی این فصل خود شده بود.

گیتی پسند اصفهان درحالی دراین هفته به مصاف حریف ساروی خود آمده بود که قهرمانی این تیم اصفهانی ازهفته‌های قبل مسجل شده بود وسقوط تیم حافظ به لیگ پایین‌تر از هفته‌های قبل مسجل شده بود.

بازی تشریفاتی برای دو تیم قهرمان و سقوط کرده لیگ برتر با حضور اندک تماشاگران ساروی در سالن ورزشی سیدرسول حسینی این شهر برگزار شد و آنها از اینکه تیم شهرشان در فصل آینده در لیگ برتر حضور نخواهد داشت، ناراحت و ازمسئولان این استان گلایه داشتند.

تیم حافظ ساری در فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور در نیم‌فصل نخست تا مرز انحلال هم پیش رفت و ۲ سرمربی نیز به دلیل مشکلات مالی باشگاه از سرمربیگری‌ کناره‌گیری کردند.

ماه گذشته نیز مالکیت این باشگاه از حافظ یوسفی گلوردی به رضا امیرسلیمانی واگذار شد تا این تیم در ادامه راه با پشتیبانی‌های مالک جدید به فعالیت خود ادامه دهد.

حافظ ساری در نخستین مسابقه پس از انتقال مالکیت موفق شد دومین برد فصل را در مشهد و مقابل فرش‌آرا کسب کند، اما روند ناکامی‌های حافظ پس از آن برد ادامه یافت و سقوط این تیم را نیز باید قطعی شده دانست.

حافظ ساری در ۲ مسابقه باقیمانده‌اش به ترتیب باید به مصاف پالایش نفت بندرعباس و کراپ الوند برود.

این تیم همچنین با ۹۷ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها