آخرین اخبار :
کد خبر : 46127 سه شنبه 17 بهمن 1402 اقتصاد

کارخانه فرآورده های تخم مرغ پیشگامان نوشهر با حضور استاندار افتتاح شد / ایجاد 60 شغل با بهره برداری از این واحد

همزمان با دهه فجر؛ بهره برداری کارخانه فرآورده های تخم مرغ پیشگامان نوشهر در آیینی با حضور استاندار مازندران و برخی مسوولان استانی و شهرستانی برای ۶۰ نفر شغل ایجاد کرد. ‎

برای ساخت و تجهیز و راه اندازی کارخانه فرآورده های تخم مرغ پیشگامان نوشهر به گفته مدیرعامل آن ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

استاندار مازندران در حاشیه آیین بهره برداری این واحد تولیدی، گفت: درخواست ما این است که فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعتگران ارتباط و تعامل بیشتری با مراکز دانش‌بنیان و دانشگاهی ایجاد کنند.

سید محمود حسینی‌پور، اظهارداشت: از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان که در این جنگ بزرگ اقتصادی در خط مقدم ایثارگری کردند و به دولت مردمی برای تحقق رشد اقتصادی لبیک گفتند خسته نباشید می‌گویم.

به گفته وی باید قدردان این دسته از سرمایه گذاران در این شرایط اقتصادی موجود کشور باشیم چرا که این واحد تولیدی بستر اشتغال ۶۰ نفر را فراهم کرده است.

استاندار مازندران، یادآور شد: آنچه در حاشیه بهره برداری از این طرح تولیدی از سوی سرمایه گذار آن شنیده شد محصولات این مجموعه نه تنها در استان بلکه در سطح کشور عرضه می شود.

حسینی پور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی ۲ سال اخیر برای تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی در مازندران، تصریح کرد: در حالی که بر اساس آمارها حدود یک دهه رشد اقتصادی استان منفی بود، با ریل‌گذاری مناسب، همت صنعتگران و تشکیل ستاد رشد عالی اقتصادی استان در پایان سال ۱۴۰۱ به رشد مثبت چهار درصد رسیدیم و تلاش‌ها بر این است که پایان امسال رشد هشت درصد را تجربه ‌کنیم. این رشد اقتصادی به ما اثبات می‌کند حتی در شرایط تحریمی هم هر کاری بخواهیم می‌توانیم انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در مازندران، گفت: نگاه ما این است که حداکثر حمایت را از صنعتگران داشته باشیم. در دیپلماسی اقتصادی برای تجارت بیشترین تلاش را کرده ایم و امید است که خدمات دولت مردمی در این بخش منشا خیری برای استان بشود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها