آخرین اخبار :
کد خبر : 33503 پنج شنبه 26 اسفند 1400 صنعت
نیروگاه نکا

به مناسبت هفته منابع طبیعی و در آستانه روز بزرگداشت شهدا: مراسم روز درختکاری در نیروگاه نكا برگزارشد

در آستانه روز بزرگداشت شهدا آئین گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختكاری در نیروگاه شهیدسلیمی نكا برگزار شد.

    در آستانه روز بزرگداشت شهدا آئین گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختكاری در نیروگاه شهیدسلیمی نكا برگزار شد.

      در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران، همکاران و ایثارگران شركت برگزارگردید، سرپرست شركت مدیریت تولید برق نكا ضمن گرامیداشت روز درختکاری و روز بزرگداشت شهدا و تقدیر از زحمات كاركنان فضای سبز نیروگاه، اظهار داشت: در دین مبین اسلام و در بیانات نورانی و سیره عملی حضرات معصومین(ع)، به اهمیت و قداست درختكاری بسیار توصیه و تأكید شده و ما نیز به تبعیت از پیشوایان دینی خود این سنت حسنه را ارج می نهیم.

      حسینعلی تازیکی تلاش در جهت توسعه فضای سبز و درختكاری را امری مقدس و از برنامه های جدی نیروگاه عنوان كرد و گفت: درختكاری و توجه به گسترش فضای سبز در كنار تولیدبرق مستمر و پایدار علاوه بر ایجاد لطافت و زیبایی محیط كار، موجب ایجاد شور و نشاط در كاركنان، كاهش آسیبها و تبعات ناشی از صنعت و ارتقاء سلامت محیط زیست میشود.

    در ادامه همکاران جهت غرس نهال با ذکر صلوات یاد و نام شهدای نیروگاه را گرامیداشتند و به نیت 33 شهید والامقام نیروگاه، شهید گمنام مدفون در نیروگاه و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی 35 اصله نهال در ضلع جنوبی مهمانسرای نیروگاه غرس گردید.

   این خبر می افزاید: كاشت170 اصله نهال صنوبر،300 اصله نهال نارنج، 60 اصله نهال کاج خمرهای، تکثیر30 عدد گلهای زینتی از نوع سیکاس، کاشت گلهای زینتی آگاو و شمعدانی در کنار جاده اصلی، گسترش فضای سبز نیروگاه به میزان حدود 1000 متر مربع و خزانه گلهای فصلی بالغ بر150 مترمربع و ... از اهم اقدامات نیروگاه در راستای گسترش فضای سبز در سال 1400 بوده است.

خاطرنشان می سازد در حال حاضر بیش از 30 درصد و حدود 41 هكتار از مساحت نیروگاه به فضای سبز اختصاص یافته كه نقش موثری در ایجاد هوای پاك و كاهش آلایندگی دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها