آخرین اخبار :
کد خبر : 33492 دوشنبه 9 اسفند 1400 صنعت
نیروگاه نکا

با حضور معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی: حسینعلی تازیکی به عنوان سرپرست شركت مدیریت تولید برق نكا منصوب شد

با حضور معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، حسینعلی تازیکی به عنوان سرپرست شركت مدیریت تولید برق نكا معرفی و از خدمات محسن نعمتی مدیرعامل سابق این شركت تقدیر شد.

    با حضور معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، حسینعلی تازیکی به عنوان سرپرست شركت مدیریت تولید برق نكا معرفی و از خدمات محسن نعمتی مدیرعامل سابق این شركت تقدیر شد.

    در این مراسم که با حضور مدیران شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، مدیرعامل شركت برق   منطقه­ ای مازندران و گلستان، مدیرعامل شرکت تولید برق شهید سلیمی و جمعی از مسئولین صنعت آب و برق استان برگزار شد، معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) به بیان جایگاه و اهمیت صنعت برق پرداخت.

      ناصر اسکندری گفت: خدا را شاکریم در صنعتی مفتخر به خدمت هستیم که بیش از 80 میلیون ایرانی ناظر برکار ما هستند و در شرایط گسترش ویروس کرونا، تامین کننده انرژی تمامی سیستم های بهداشتی جهت مقابله و درمان هموطنان می باشیم که کار همراه با صداقت و تلاش در این مسیر اجر و پاداش بزرگی خواهد داشت.

     اسکندری از مردم استان مازندران به عنوان اسوه های اخلاق، تلاش، همدلی و دین مداری یاد کرد و گفت:  همکاران ما در نیروگاه نکا با تمام تلاش و کوشش خود در شرایط سخت تولید ثابت کردند جزئی از همین مردم و مایه افتخار ما می باشند.  

      وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات وخدمات محسن نعمتی در طول سالهای خدمت در نیروگاه نکا، از حسینعلی تازیکی به عنوان یكی از توانمندترین نیروهای نیروگاه نکا یاد كرد و گفت: عملكرد و خدمات ایشان تا به امروز بسیار موثر بوده و امیدواریم از این پس شاهد تاثیر بهتری در عملکرد این شرکت باشیم.

    اسکندری در پایان با بیان این نکته كه وظایف شرکت های تولید و مدیریت به منظور عملکرد بهتر تبیین و مشخص گردید تا در حد شأن ملت بزرگ ایران خدمت كنیم، بر رعایت اصل قانون­مداری، تعامل با ذی­نفعان و پرسنل و نیز تدوین نقشه راه در بهره برداری بهتر و آماده سازی نیروگاه برای تولید تأكید كرد.    

      در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت تولید برق شهید سلیمی نیز، به نقش ارزنده نیروگاه با سابقه نكا در صنعت برق اشاره كرد و گفت: نیروگاه نكا دارای نیروی انسانی توانمند و از مراكز مدیرپرور است و در طول سالیان متمادی بخش اعظم برق كشور را تأمین ­می­كند.

      امیر یوسف فولادی در  ادامه از زحمات همه كاركنان نیروگاه بویژه محسن نعمتی كه در طول دوران مسئولیتش منشاء خدمات زیادی بودند تقدیر و تشكر كرد و افزود: با مدیریت ایشان این نیروگاه موفقیت خوبی به دست آورد، بطوری كه در شرایط تحریمی و محدودیت استفاده از سوخت گاز و تاثیرات آن بر تجهیزات بخوبی مدیریت و پایداری واحدها حفظ شد.

    وی حسینعلی تازیکی را از مدیران خوب، توانمند و قوی بخش تولید دانست و ابراز امیدواری نمود كه نیروگاه نكا با مدیریت ایشان بتواند بهتر از گذشته در خدمت­رسانی به مردم موفق باشد.  

     در ابتدای این مراسم محسن نعمتی كه از شهریور ماه سال 1394 بعنوان مدیرعامل در شركت مدیریت تولید برق نكا فعالیت داشت با اشاره به جایگاه نیروگاه نکا در صنعت برق بیان داشت: این جایگاه مرهون زحمات و تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی معاونان، مدیران و پرسنل خدوم و زحمتکش و از برکت خون شهدای عزیز نیروگاه است.

نعمتی در ادامه به تشریح مهمترین اقدامات و چالش­های دوران مسئولیت خود پرداخت.

درپایان حسینعلی تازیکی سرپرست شركت نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشكر از حسن نیت و اعتماد مسئولین ارشد صنعت برق، از این مسئولیت به عنوان فرصتی جهت خدمتگزاری به مردم یاد کرد و گفت امیدوارم با سوابق   28 ساله خدمت خود در صنعت برق با توانمندی و تخصص كاركنان نیروگاه بتوانیم خدمت شایسته­ ای به ملت ایران و مردم شریف مازندران ارائه كنیم.

      معاون تعمیرات و عضو هیئت مدیره شرکت، رمز موفقیت در کارها را وحدت، انسجام و همدلی دانست و گفت: ما باید عاشق کار و خدمت رسانی باشیم و رفع نقاط خطرخیز از اولویت کار ما باشد و سلامت اداری نیز باید در تمام جوانب جاری باشد و در این صورت می توانیم آینده درخشانی داشته باشیم.

      وی در مقطع کنونی کار جهادی را تنها راه برون رفت از مشکلات دانست و بیان داشت: همت جهادی، خود باوری و اعتماد به نفس و طلب یاری از خداوند بشرط بهره مندی بیشتر از کارکنان با صداقت، متخصص و کارآمد می تواند کارگشا باشد.

    در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات محسن نعمتی قدردانی شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها