آخرین اخبار :
کد خبر : 33468 یکشنبه 1 اسفند 1400 صنعت
نیروگاه نکا

مسابقه رادیویی پیشه­کا در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزارشد

به منظور آشنایی مردم با فرایند دشوار تولید برق، مسابقه رادیویی پیشه­ کا در نيروگاه شهیدسلیمی نكا ضبط و از صدای مرکز مازندران پخش شد.

     به منظور آشنایی مردم با فرایند دشوار تولید برق، مسابقه رادیویی پیشه­ کا در نيروگاه شهیدسلیمی نكا ضبط و از صدای مرکز مازندران پخش شد.

برای آشنایی بیشتر افکار عمومی با فرایند تولید برق و لزوم مدیریت در مصرف برق، طی هماهنگی بعمل آمده با صدای مرکز مازندران، با حضور عوامل اجرایی مسابقه رادیویی پیشه ­کا در نیروگاه نکا، این برنامه مهیج ضبط و از صدای مرکز مازندران و رادیو نما پخش گردید.  

  به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، این برنامه با حضور 4 نفر از همکاران و در دوگروه به نام های ژنراتور و توربین در چند مرحله برگزار گردید. در مرحله اول در راستای آشنایی مردم با فرایند تولید برق سوالات مرتبط با مراحل تولید مطرح و پاسخ داده شد و در مرحله دوم سوالات بوم شناسی در مورد استان مازندران و ایران شناسی بیان شد، در مرحله سوم نیز با حضور یکی از کارشناسان شرکت سوالات تشریحی درخصوص نحوه و فرایند تولید برق در نیروگاه طرح شد و در مرحله پایانی نمایشی رادیویی در حوزه فعالیتهای نیروگاهی و یکی از رویدادهای شغلی توسط هر دو گروه ارائه شد که در نهایت گروه توربین با همراهی حنظله بیغم و  سید حسین حسینی به برتری رسید و در پایان به شرکت کنندگان در مسابقه هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

ابراهیم جعفری و علی رضایی اعضای گروه ژنراتور را تشکیل داده و محمد قاسمی حاجی و عبدالرضا محمودی کارشناسی و طراحی سوالات تخصصی نیروگاهی را عهده دار بودند.

مسابقه هفتگی پیشه ­کا به معرفی مشاغل و آشنایی با فرهنگ و آداب رسوم استان مازندران می پردازد و با گویش زبان مازندرانی ضبط و پخش می گردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها