آخرین اخبار :
کد خبر : 25203 دوشنبه 30 فروردين 1400 دولت و ادارات

تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر مقابله جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز

مهدی رازجویان، مازندران گفت: کم‌کاری هیچ دستگاهی در برخورد با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز پذیرفتنی نیست. ‎

مهدی رازجویان در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز استان مازندران، با اشاره به نقش صنعت کشاورزی در توسعه کشور، ادامه داد: حفظ اراضی کشاورزی و باغی در استان مازندران جهت تامین امنیت غذایی کشور ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه مشاورین غیرمجاز املاک تنها به فکر کسب درآمد هستند، اظهار داشت: برای این افراد حفظ محیط ‌زیست و زمین‌های کشاورزی اهمیتی ندارد لذا باید با این افراد سودجو برخورد قانونی شود.

رازجویان تصریح کرد: دهگردشی با هدف برخورد با متخلفین باید از سوی دهیاران و بازرسان جهاد کشاورزی به صورت منظم انجام شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به تولید، پشتیبانی ها، مانع‌زدایی‌ها، افزود: در برابر برخورد قانونی با متخلفین حوزه ساخت و سازهای غیرمجاز باید از تولیدکنندگان موفق و قانون‌ مدار مسکن حمایت شود.

رازجویان با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در حوزه شهری و دهیاری‌ها در حوزه روستایی باید جدیت بیشتری در برخورد با متخلفین داشته باشند، افزود: با مسئولین و کارکنان ادارات که با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز همکاری کرده و در دادن انشعابات آب، برق و گاز به آنها نقش داشتند باید بر حسب قانون برخورد شود.

رازجویان افزود: در دو سال اخیر اقدامات اساسی و مناسبی در برخورد با متخلفین در مازندران انجام گردید که می‌بایست این اقدامات بیشتر از گذشته شود‌.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها