آخرین اخبار :
کد خبر : 13611 چهارشنبه 16 مرداد 1398 سیاست

افتتاح بیست و دومین واحد مسکونی مناطق سیل زده در روستای آبمال شهرستان ساری با حضور معاون عمرانی استاندار

مهدی رازجویان در آئین افتتاح این واحد مسکونی در منطقه سیل زده روستای آبمال ساری، گفت: استان مازندران بیشترین پیشرفت را در بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده داشته است. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ظهر امروز در آئین افتتاح بیست و دومین واحد مسکونی مناطق سیل زده در روستای آبمال بخش رودپی جنوبی شهرستان ساری با اشاره به اینکه ۲۵ واحد در استان مازندران قابلیت بهره برداری دارند که یکی از این واحد ها واحد مذکور می باشد، خاطر نشان کرد: واحدهای مسکونی مناطق سیل زده براساس پیگیری های صورت گرفته بیمه حوادث می شوند که به نوعی می بایست عنوان کرد این اقدام می تواند در جهت استمرار فرهنگ بیمه ساختمان باشد.

راز جویان تصریح کرد: استان مازندران بیشترین پیشرفت را در بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده داشته است که می تواند بیانگر عملکرد مدیران استانی در مدیریت بحران سیل باشد.

وی در ادامه افزود: ۴۰ میلیون تومان وام جهت احداث واحد های مسکونی و ۱۵ میلیون تومان وام معیشتی و ۲۱ میلیون تومان وام بلاعوض اختصاص داده شده است.

گفتنی است در این مراسم نماینده مردم میاندورود و ساری، فرماندار مرکز استان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن استان و برخی مسئولان محلی حضور داشتند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها