آخرین اخبار :
کد خبر : 12519 سه شنبه 28 خرداد 1398 صنعت
استاندار مازندران، خبر داد:

تدوین آیین نامه اجرایی عوارض کالاهای مخرب محیط زیست برای ساماندهی پسماند در استان های شمالی با دستور وزیر صنعت

با پیگیری استاندار مازندران، جمعی از نمایندگان مازندران در مجلس و معاون عمرانی وزارت کشور، دستورات لازم از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تدوین آیین نامه اجرایی عوارض کالاهای تولیدی و وارداتی آلاینده محیط زیست برای اجرای طرح های پسماند در استان ها بویژه استان های شمالی که پیشتر پیشنهاد شده بود، صادر شد. ‎

 

استاندار مازندران، بهمراهی جمعی از نمایندگان استان، معاون عمرانی وزارت کشور و استانداری مازندران با وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، در قانون بودجه سال 98 پیش بینی شده بود که به منظور کاهش اثرات مخـرب پسماند، عوارض کالاهای تولیدی و وارداتی آلاینده محیط زیست که از سوی دولت تعیین می شود از طریق سازمان مسئول اخذ و به اجرای طرح های مرتبط در استان ها بویژه استان های شمالی اختصاص یابد.

اجرای این بند از قانون بودجه مستلزم تدوین آیین نامه یی برای تعیین مصادیق و میزان عوارض کالاها بود.

با پیگیری استاندار مازندران، جمعی از نمایندگان مازندران در مجلس و معاون عمرانی وزارت کشور، دستورات لازم از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تدوین آیین نامه اجرایی که پیشتر پیشنهاد شده بود، صادر شد.

استاندار مازندران، ساماندهی پسماند را از اولویت های استان عنوان کرد و اظهار داشت: پیگیری ها در این راستا تا حصول نتایج موثر و اتمام طرح ها و پروژه های در حال اجرا با جدیت تد اوم دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها